![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
اعتقد ان البنت اللى بتسكت دى بتحترم نفسها لانها اكيد لو ردت علي الولد اللى عاكسها مش هيسكت وهيرد عليها ودة اسلوب مش حلو خالص
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لماذا, معاكستها, البوب, بصمت |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| جروح تنزف بصمت. | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 02-20-2010 03:28 PM |
| لو ترسم بسمة!! | bosbos love | المنتدى العام | 11 | 12-27-2009 06:36 AM |
| سأرحل بصمت من هنا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 02-09-2009 04:59 AM |
| هل تفضل البنت المحجبه ام البنت الغير محجبه؟.؟؟ | وليد نعيم | عالم ادم | 9 | 01-19-2009 10:06 AM |
| عندما تصمت المرأة | TORGO | عالم حواء | 6 | 11-17-2008 01:51 PM |