![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
تسلم ايدك حبيبتى
انا عملته زى ما قولتيلى بالضبط وبصراحه رااااااااااااائع مره تانيه ميرسى ليكى لوست ************************************* على فكره يا ادمن العريس عندنا حماته هى اللى بتعمله الاكل بتاع الفرح بس انا مستحلفاله هاخد الاكل وهحطله بصله او طبق فول وهسيبه يتفلق ههههههههههههههههههههههههه ههههه موش هو نفسه يتجوز يبقى كفايه عليه العروسه فى ليله الدخله ولا انتو ايه رايكم يالا سلااااااااااااام |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مطبخ, الماجيك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لعبه في مطبخ الماجيك | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 53 | 04-19-2010 09:44 AM |
| ديكورات مطبخ | دبدوباية | ديكورات | 8 | 03-29-2010 11:34 AM |
| أدوات مطبخ تنفع لبرنامج غرائب وطرائف | دبدوباية | ديكورات | 8 | 03-17-2010 08:36 AM |
| قوانين مطبخ الماجيك | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 0 | 01-14-2010 06:57 AM |
| كل اسبوع مطبخ من دوله | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 12 | 01-09-2010 06:17 AM |