![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
موضوع جميل اوى يا دودو وبجد الفراق ده حاجة مؤلمة اوى
__________________
خلصت الحكاية وخلاص احنا ف آخرها........ وصلنا ل النهاية وبالخير افتكرها..................... انا بعد كل اللى اتعمل لا مفتكرش فى امل.......... [SIGPIC][/SIGPIC] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| !!!!! |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|