![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
احيانا الانسان بيحتاج للدموع لانها لو منزلتش ممكن اللى محتاجها يتعب اوى وعلى فكرة ده اكيد الدموع بتريح كتير
__________________
خلصت الحكاية وخلاص احنا ف آخرها........ وصلنا ل النهاية وبالخير افتكرها..................... انا بعد كل اللى اتعمل لا مفتكرش فى امل.......... [SIGPIC][/SIGPIC] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الجمعة, ايهما, اقصى, نزول, كتمانها |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لماذا نصوم (خطبة الجمعة للشيخ محمد حسان ) | admin | الخيمه الرمضانيه | 3 | 08-10-2010 06:03 AM |
| ايهما صعب...؟ولماذا...؟ | lost love | المنتدى العام | 0 | 07-30-2010 11:19 AM |
| ايهما اقسى بنسبة لك الندم ام الظلم ام الخيانة ؟؟ | al3ashk | المنتدى العام | 7 | 09-26-2009 11:54 AM |
| ايهما قلبك يا ادم | صانع الخيال | عالم ادم | 3 | 09-25-2009 04:29 AM |
| [ اقسى اللحظات ] !! | EL_MJEK | المنتدى العام | 2 | 03-20-2008 09:59 AM |