![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
|
بجد حاجة محيرة
بس بجد الواحد لو مكانة يخنق نفسة قبل ما ينزل ويموت نفسة علشان ميحسش بموتة فظيعة زى دى ومن الاخر ميت ميت ربنا ميحكمشى علينا بموتة بشعة زى دى شكرا ملاك الروح على الموتة الجامدة دى ههههههههههههههههههه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لو كنت لوحدك هنا ...............هتعمل ايه ؟ | صاحب القلب الميت | سلة المحذوفات | 2 | 12-03-2009 06:36 AM |
| هتعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | manolly | اللعـــب | 6 | 10-14-2009 03:26 AM |
| هتعمل ايه لو باباها رفع السماعه يا ......!!!! | تقوى الروح | عالم ادم | 12 | 06-28-2009 10:32 PM |
| هتعمل ايه؟؟؟!!! | night_fox | المنتدى العام | 5 | 06-27-2009 05:33 PM |
| لو بقيت .......هتعمل ايه | كونان | المنتدى العام | 4 | 10-18-2008 12:55 AM |