![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
شكراااااااااااااااااااا على الموضوع المميز
__________________
سلم عليه..روح قوله يا نسيني..غيبت ليه وبعدت عن عيني..احلف عليه يرجعلى من تانى فكر عينيه بالشوق وليالينا..خليه يسأل كده عليــنا...ده حرام يبعد وينسانيروح قوله تعبت خلاص يا هوا..ومنايا نعيش أيامنا سوا..ده أنا كل ما فيا بيتمناكمش قادر على الأيام بعديك..ولا عمري أكون أنا يوم غير بيك..ده أنا عايش بس عشان بهواك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| جمالك يا حواء | hobba | عالم حواء | 13 | 01-27-2010 04:54 AM |
| نغمة جوال قوية بدها جوال كبير يتحمل طعامتها | حسون سبعين | دنيا الجوال | 0 | 12-31-2009 06:19 PM |
| لكي حواء | GHOST | عالم حواء | 4 | 02-17-2009 01:24 PM |
| جوال N100 | admin | دنيا الجوال | 0 | 04-18-2008 07:38 PM |