![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
اولا لوفعلا كان ليا علاقهــ بحد قبل خطيبى يبقى اقل حق ليهــ عليا انه يعرفها
ويعرفــ كل تفصيلها بكل صدقــ لانى اناكمانــ هكونــ عايزهــ اعرفــ هوكانــ ليهــ علاقهــ بحدقبل كداولالاوبعدين لومش عرفــ دلوقتى اكيدهيعرفــ بعد كدا فــ ليهــ الكدب من البدايه اما بقى موضوع خايفه انه يسيبنى دى حاجه ترجع للنصيب فى واحديقول هى اكيد حبت قبلى ولوقالت لا يبقى بتضحك على نفسى لان مش فى حد مش حب فــ حياته وفى بقى ناس تقبل دى اومتقبلهاش المهم *الاعتراف بالحق فضيله* والله بقى لوسابنى يبقى نصيبى كدابس قبل مااكون صريحه معاه اكون صريحه مع نفسى والحب لاعيب ولاحرام العيب والحرام استخدامه غلط اواستغلال الحب فالغلط اصلا وشكرا على السؤال واكيد مستنين اجابتك انت كمان
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| موضوع, جداااا, جدااااا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مهم جداااا للبنات | ابــوـتـريكـه | عالم حواء | 1 | 02-16-2010 05:00 AM |
| مهم جداااا للبنات | بينسوول | عالم حواء | 1 | 01-19-2010 05:56 AM |
| اول موضوع واحسن موضوع أحسن لعبة لعبتها في حياتي جوندال gondal | البلشة | منتدي العاب اونلاين | 4 | 11-02-2009 09:18 PM |
| موضوع المليون رد (يا ترى هنقدر نوصل؟؟!!) موضوع بتاع كله | karmen | سلة المحذوفات | 1 | 10-07-2009 06:36 AM |
| طلب توقيع هام جداااا | Mr.New | قسم طلبات التصميم | 1 | 06-03-2009 12:05 PM |