![]() |
|
#3
|
||||
|
||||
|
شركرا هيمة على الموضوع
وان شاء الله ربنا معانة هى ازمة ومحدش عارف اية الى هيحصل بعد كدة ممكن نقول غفلة من اللعيبة او الادارة انا مش عارف اقول اية بس الغفلة طولة اوى ربنا يسطر لان نادى الزمالك ميستحقش الى بيحصل فى اسمة الكبير دة دة نادى الفن الاصيل والموهوبين والكل عارف كدة من زمااااااااااااااااااااااا ان ربنا معانا ومعاهم علشان خاطر حرقة الدم الى احنا فيها دى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ஐஐ كما ولما وهنا ஐஐ | prince of alex | المنتدى العام | 7 | 05-19-2010 08:28 AM |
| أحبها ولم يراها ولما رأها ماتت ....؟؟؟؟ | yousef eldeep | عالم حواء | 4 | 11-01-2009 10:21 AM |
| ولما ألمسك كانى بلمس حرير | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 06-28-2009 02:58 AM |
| بعد جلوسه مع رموز الزمالك ..مشعل يؤكد تأجيل انتخابات الزمالك | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 4 | 04-20-2009 03:48 AM |
| عندما تهاجم مواقع الزمالك ابناء الزمالك فماذا يفعل الباقون.............؟ | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 03-23-2008 02:00 AM |