![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
عصابة إيه اللي فاشله يا كتاكيت
ما احنا عمالين نسأله من الصبح وهو عامل فيها فهمي جاوب يا ابراهيم ومتحمرأش 1-قالولك شخص انت تعرفه مات
مين أكتر حد تعرفه تتمنى يكون هو الشخص ده؟ مين أكتر حد عمرك ما تتمنى إنه يكون الشخص ده؟ 2-أختك_باباك_صديقك الأنتيم_مامتك_زوجتك_إبنك رتب حسب الأولويه أو أكتر حد تحبه متقولش كلهم ومش عارف ايه قسماً بالله لو مجاوبتش بجد ورتبت لهتكون العواقب وخيمه رخيمه فخيمه يا هيما 3-ماشي انت وحبيبتك في الغيط عندكم بين عيدان الذره ومنسجمين وبتعدوا النجوم بس يا حرام حبيبتك رجلها مكسوره وبتوجعها وماشيه بتتسند عليك وفجأه طلعلكم التعلب المكار لالالالالالالالالالالالا قصدي ديبين من النوع الغير مألوف يعني النوع الحلوف المتوحش هتعمل إيه يا نجم في الموقف ده؟؟ 4-اختار من المنتدى صديقك المفضل: عروستك: أختك: صديقتك المفضله: قدوتك: |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |