![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
يلي سميتك ايوه حبيبتى بسمه وهمسه نهار وليل
انا دلوقتى ليكى بقولها لاحد كده وكفايه شفت الويل |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الشعب, والمستحيل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قصيدة حرب الشعب (احمد فواد نجم) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-25-2010 12:05 PM |
| الصعب والأصعب في الحب | TORGO | عالم ادم | 12 | 12-18-2009 02:34 AM |
| قصة من بريد الجمعه(الحلال الصعب) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 09-25-2009 11:15 AM |
| ما هو الصعب وما هو والاصعب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | vindiesel | سلة المحذوفات | 1 | 09-15-2009 10:56 AM |
| قميص الشعب | night_fox | اضحك من قلبك | 9 | 06-14-2009 12:39 AM |