![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
والله أي دونت نو ..
سيلفر باشا لسه موصلش انا حاطط الأسئله بقالى تسع شهور .. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
جلسة المتهمه مانوللي
قولي و الله العظيم أقول الحق 1- إسمك .. وسنك .. وعنوانك .. واهم هواياتك ..؟ 2- إيه اللى شدك في الماجيك وخلاكي تسجلي فيه ..؟ 3- تقيمي المنتدى بكام فى الميه ..؟ وتقيمي الأعضاء بكام في الميه ..؟ 4- تبرري بإيه انك أول ما سجلتي كنتى كل حاجه تقولي مش فاهمه .. إيه مكنتيش بتقري المواضيع ولا إيه .. (( الإنكار مش حينفعك بأي حاجه )) . 5- تبرري بإيه حبك لفضح الناس .. ومتقوليش مش بفضح حد .. ؟ 6- انتى شايفه نفسك .. تقومي وتقولى للقمر يقعد مطرحك .. ولا تقومي وتقولي للقرد يقعد مطرحك .. لازم تحددي إجابه من دول ..؟ 7- ليه عملتى مقلب تليفون فودافون فى مامتك .. انتى قلتي إنك عملتيه فى مامتك قبل كده (( دي لوحدها تهمه تجيبلك إعدام .. أي خدمه يا حاجه أم مانوللي حنخلصك منها )) 8- أهم مثل بتحبي تقوليه فى حياتك ..؟ 9- لو كنتي بتحبي شخص واكتشفتى انه مش بيخلف تكملى معاه وتحرمي نفسك من الأمومه .. ولا تنفصلوا وتعملى نفسك مش عارفه ..؟ 10- إيه رأيك فى الحب عن طريق النت ..؟ وهل حصل وحبيتي حد عالنت ..؟ 11- ترضي تتجوزي ميكانيكي عمره 55 سنه .. مع العلم انك بتحبيه جدا ..؟ 12- تقولي لمين فى المنتدى الكلمات دي ..؟ 1- صبرك عليا 2- وحياة أمي منا سيبك 3- كل مره بشوفك فيها ببقى نفسي أأأأ 4- جبااااار 5- انا نسيتك خلاص 6- تعبت 7- مكنتش ناوي 8- بعد العمر ده كله يا غالي 9- جي تهددني 10- ده حلم ولا علم إنتهت الأسئله .. كلمه أخيره .. لازم تجاوبي على كل الأسئله .. سؤال سؤال ويكون فى محض نزرة انترباص دخول السؤال علشان نكون قبش مع بعض ومقبشبل إعدام .. إنتي فاهمه حاجه ..؟؟ مش مهم تفهمي .. المهم انك تجاوبي على كل الأسئله ومتنسيش لازم يكون فى محض نزرة انترباص دخول السؤال :ar! |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اعرف الفرق بين الحب والرومانسيه | lost love | سلة المحذوفات | 1 | 05-25-2010 05:36 AM |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | جورديجى | المنتدى العام | 1 | 03-23-2010 03:28 AM |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | التننين | سلة المحذوفات | 1 | 02-19-2010 07:23 AM |
| هل الحب الثاني يمحي الحب الاول؟؟؟ | al3ashk | سلة المحذوفات | 3 | 09-26-2009 11:43 AM |
| هل تؤيد مشاركة كرسي الإعتراف مع محكمة الحب والرومانسيه !!!؟؟ | THE KING | عالم ادم | 15 | 05-05-2009 04:13 AM |