![]() |
|
#9
|
|||
|
|||
|
محتجلك تبقي جنبي تبقي قلبي تبقي عمري تبقي روح الروح انا عايزك تبقي ليا تبقي فيا اوعي ثانية من حياتنا تروح تبقي صوتي لما اغني تبقي عيني لما اشوف تبقي احساس الامان اللي عمره ما يبقي خوف
ابكي لو في عيني دموع اضحكيلي لما اكون فرحان احضنيني لو الغرام ممنوع حسي بيا و بعينيا كوني شوق و حنان رائعة جدا تسلم ايدك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (كلمات), ابكى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| .•:*¨`*:•ابكى على نفسك.•:*¨`*:•. | lost love | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 04-19-2010 03:17 AM |
| العصفور الذى ابكى العالم كله | lost love | المنتدى العام | 2 | 01-20-2010 10:05 AM |
| العصفور الذى ابكى الملايين | bosbos love | المنتدى العام | 7 | 12-25-2009 08:28 AM |
| ابكي على نفسك | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 2 | 09-30-2009 05:20 AM |
| المجنون الذي ابكى العقلاء | prince of alex | منتدى نور الإيمان | 3 | 07-24-2009 05:25 AM |