![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
الاستاد شكله جامد جداً
بس المشكلة انا مش متابع رياضى جيد بس الاستاد ده اكيد هيكون نقلة جامدة مشكور يا درش على المعلومات دى ومنتظرين الافتتاح الرسمى والله المستعان
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تعالوا نعمل دبوس | دبدوباية | منتدى الجرافيك | 3 | 05-24-2010 07:34 AM |
| حاجه + حاجه = ربنا يستر | THE STAR | اللعـــب | 26 | 01-31-2010 11:03 AM |
| DVDStyler 1.73 Beta 4 لانشاء وعمل افلام فى اصدار جديد | admin | منتدي البرامج العامه | 1 | 07-13-2009 11:37 AM |
| يلا نعمل تصويت | البرنس الوحدانى | سلة المحذوفات | 2 | 03-18-2009 10:50 AM |
| هم الغرب ونحن العرب والفرق فقط نقطه | كونان | عالم ادم | 8 | 08-08-2008 09:51 AM |