![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
أنا بعتقد ان الحب ممكن يرجع تانى بس بشرط ان الطرفين يكونوا متفقين على كدة
وانا معاكى يا دبدوبايه فى اللى انتى بتقوليه بس عندى سؤال مهم هو احنا ليه نضيع الحب اصلا من البدايه؟؟!! لا تعليق
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لماذا, الحب, حلوة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لماذا ينتهى الحب ღ ?? | طائر الحب الحزين | المنتدى العام | 3 | 05-12-2010 01:10 AM |
| لماذا تحرمون عيد الحب؟ | admin | منتدى نور الإيمان | 1 | 02-16-2010 07:42 AM |
| لماذا ينتهى الحب؟ | صاحب القلب الميت | عالم ادم | 2 | 11-05-2009 11:42 PM |
| لماذا احببت الحب | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 09-27-2009 10:07 PM |
| هل يموت الحب | مجرد ذكريات | عالم ادم | 6 | 08-05-2009 11:34 PM |