![]() |
|
#9
|
||||
|
||||
|
موضوع جميل أوى ياأشلاء ،،،
بالنسبة للأسباب اللى تمنع التوبة 1- النفس ... النفس دايماً امارة بالسوء (إن الله لايغير مابقوم حتى يغيروا مابأنفسهم) 2- الصحبة ... مش شرط انها تكون صحبة سوء بس الصحبة عليها عامل كبير جداً ،،، 3-الشيطان ... اللهم انا نعوذ بك من وساوس الشياطين ع ما اظن ان دول اهم 3 اسباب { كل ابن آدم خطاء وخير الخطائين التوابون } " لله أشد فرحا بتوبة عبده حين يتوب إليه " اللهم اهدنا فيمن هديت ،،، اللهم اهدنا إلى ذكرك وشكرك وحُسن عبادتك يارب انر قلوبنا بنور الايمان متابعين معك فى الموضوع وربنا يوفقك فى الامتحانات جزاكى الله خيراً والله المستعان
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الصريح بس يدخل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايش حياته | admin | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 11-15-2009 05:32 AM |
| عايش بـ قلب مجروح | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 09-14-2009 11:44 PM |
| لو عايز تسمع إسمع لو مش عايز متسمعشي!! | karmen | المنتدى العام | 8 | 09-12-2009 01:04 PM |
| كيف تتوب الى الله | Elmjeck | منتدى نور الإيمان | 1 | 03-01-2009 03:25 AM |
| عايز رايكم | wushuman2020 | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 3 | 09-11-2008 04:41 AM |