![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ميرسي admin على كلامك الجميل
بصراحة كلامك مشجع جدا انا مش حابة اني اكون عاملة زي الدكتور ولا المحاضر اللي بيلقي محاضرة تقيلة عليكو وعلشان كده مش انا اللي حختار الموضوع انتو اللي حتختارو الموضوع بنفسكو وانا ما عليا الا اني حقسم كل جزء لقسمين قسم اتكلم معاكو في الموضوع ( السبب ) اللي انتو حتقولوه وجزء صغير جدا اقول فيه كلمة او بيت شعر او اية قرآنية احب اننا نعرفها وعلى فكرة وقبل كل ده ( أذكر نفسي واياكم ) باني انسانة عادية جدا لكن الحمد لله مش شيطانة قال ابن الجوزي " من يقع في خطأ فهو انسان ، ومن يصر عليه هو شيطان "
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الصريح بس يدخل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايش حياته | admin | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 11-15-2009 05:32 AM |
| عايش بـ قلب مجروح | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 09-14-2009 11:44 PM |
| لو عايز تسمع إسمع لو مش عايز متسمعشي!! | karmen | المنتدى العام | 8 | 09-12-2009 01:04 PM |
| كيف تتوب الى الله | Elmjeck | منتدى نور الإيمان | 1 | 03-01-2009 03:25 AM |
| عايز رايكم | wushuman2020 | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 3 | 09-11-2008 04:41 AM |