![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
والله فكره تحفه يا دبدوبايه
وبما ان اللى انا هقدمه بيعبر عن ذوقى فانا قررت انى هتخيل شقتى اللى انا هعملها بالظبط وهختار هنا الحاجات اللى انا هعملها ان شاء الله وبما ان المساحه عندى فى الفيلا تساعدنى انى اعمل حاجات كتير فانا هبدأ ويريت ذوقى يعجبكم هنبدأ الصور من اول الباب الرئيسى "الجنينه" وننتهى عند غرفه النوم الرئيسيه ويلا علشان مطولش عليكوا نبدأ دى بقى الجنينه بتاع الفيلا ![]() وطبعا مفيش جنينه من غير حمام سباحه ![]() واتفضلوا هنا علشان تشربوا الشاى معايا ![]() وطبعا مش عاوز ين ننسى الليل وجماله وياسلام على الليل مع المرجيحه ![]() كده المفروض ندخل جوه بقى طبعا اول ماتفتح الباب هتلاقى الريسيبشن واخد الدور الاول كله وهتلاقى السلم علشان تطلع الدور التانى ![]() هتطلع الدور التانى هتلاقى غرفه المعيشه ![]() وطبعا مش هننسى التليفزيون والركن الخاص بتاعته ![]() واللى بيحب القراءه يبقى يقعد هنا بقى ![]() نخش بقى بعد كده على غرفه السفره ![]() وبعد كده اتفضلوا شوفوا المطبخ ![]() وبعدين نخش نشوف الحمام وبما انى بحب الفضايح انا بقى عامل حمام فضيحه خاااااااااالص جدرانه من الزجاج الابيض وتطلع له بسلم هو اللى ظاهر فى الشمال خالص ده ههههههههههههههههههههههه بس طبعا فيه ستائر تغطيه ![]() وده الحمام من جوا اتفضلوا شوفوا ![]() ![]() نخرج بقى من الحمام ونشوف غرفه الاطفال شكلها ايه ![]() ودى بقى غرفه المكتب علشان الشغل بتاعى فى البيت اتابعه لو يوم انا واخد اجازه ![]() اوعى وشك علشان غرفه النوم الرئيسيه ![]() وبكده يبقى فيلا الماجيك تمااااااااااااااااااااااا ااااااااااام على ما اعتقد وفى النهايه احب اشكر دبدوبايه على الفكره الجامده دى ويارب ذوقى يطلع حلو ويعجبكم مع تحياتى VINDIESEL
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معانا, الماجيك....اتفضلوا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اتفضلوا شوية الأسئله دول............اضحك عالهبل | karmen | اضحك من قلبك | 9 | 08-07-2010 08:54 AM |
| صور ضحك وغريبة اتفضلوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | THE.DEVIL | الصـــور ومقاطع الفيديو | 9 | 05-11-2010 08:09 PM |
| اتفضلوا استريحوا | دبدوباية | عالم حواء | 11 | 03-09-2010 08:36 AM |
| حد بيحب قصص الرعب؟؟اتفضلوا ادخلوا | karmen | المنتدى العام | 12 | 08-13-2009 09:46 AM |
| اكبر مباريات مصارعة للتحميل اتفضلوا و حملوا و ارجو الرد | ايمن ابوزايد | الرياضه الاخرى | 4 | 11-24-2008 06:51 AM |