![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
تسلمي انتي كمان على مرورك
لكن المهم ليه محدش اتكلم فعلي ؟ النقاش عموما ظاهرة صحية والمفروض نتناقش يعني يمكن نطلع بفايدة بدل مايكون وقتنا كله ردود وووو مش هتثّقل موازيننا يوم القيامة تسلمي ستار |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أشِقاااء |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|