![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
موضوع جميل اوى يا احمد وعندك حق فى حاجات فيه
ان الحب بيتغير فعلا بعد الزواج مع الكتير اوى من الناس بس انا هقولك على حاجة لو الحب زى ما انت بتقول فعلا مش بيفضل موجود بعد الجواز وبيموت ففى حاجة تانية بتعادل الحب بتتولد وهى العشرة العشرة دى ساعتها ممكن نقول انها بتعادل الحب لأنها حاجة كبيرة اوى وجميلة اوى بتتولد بين اى زوج وزوجة وكمان المقولة الاخيرة اللى قولتها يا احمد بيتهيقلى ان احنا بتصرفاتنا اللى بنخلى الحب عذاب او سعادة لو احنا بنحب صح يبقى هيبقى الحب سعادة انما لما الحب يختلط معاه غدر وخيانة وجرح ومشاكل يبقى اكيد هتلاقيه حزن واخيرا شكرا لموضوعك الجميل جدا والواقعى جدا جدا
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لماذا, الحب, حلوة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لماذا ينتهى الحب ღ ?? | طائر الحب الحزين | المنتدى العام | 3 | 05-12-2010 01:10 AM |
| لماذا تحرمون عيد الحب؟ | admin | منتدى نور الإيمان | 1 | 02-16-2010 07:42 AM |
| لماذا ينتهى الحب؟ | صاحب القلب الميت | عالم ادم | 2 | 11-05-2009 11:42 PM |
| لماذا احببت الحب | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 09-27-2009 10:07 PM |
| هل يموت الحب | مجرد ذكريات | عالم ادم | 6 | 08-05-2009 11:34 PM |