اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el.sa7er
نايس توبيك يا ملاك
فعلا توبيك يستحق الرد
كلامك عجبنى اوى اوى
وفعلا ده موضوع كلنا بنواجهه
الحب والفراق وصعوبة النسيان وحاجات كتير اوى
الحب بحلوه ومره يعنى
بس انا عاوز اقول حاجة
انا ممكن احبها وهى تحبنى اوى ونفترق عن بعض بس هو كان حب فعلا حقيقى من الأول
بس فى ظروف اقوى منى ومنها تمنعنا من كدة
هقولك مثال
لو انا فعلا حبيتها هى كذلك ورتبت مستقبلى عليها وعملت كل حاجة عشانها وهى برده
جيت اتقدم باباها رفض واتقدمت تانى برده رفض وعمال يرفض
هنعمل ايه هقولها تهرب من اهلها عشان نبقى لبعض
لا طبعا يبقى انا كدة حليت الغلط بغلط اكبر منه
ولما يجى يكلمنى هقوله اصلك ما وافقتش هيبقى عذر اقبح من ذنب
فى ناس بتحب وبتحب اوى اوى ومش بيحصل نصيب بس بتبقى ظروف خارجة عن ارادتهم
مش زى ما انتى قولتى ان لو اتنين سابوا بعض يبقى محبوش بعض اصلا
سورى لو عارضتك يا قمر بس دى وجهة نظر بعا مش اكتر وانا طبعا بحترم وجهة نظرك جدا
وبجد توبيك هايل اوى وانا بحب التوبيكات اللى زيه عشان افضفض شوية
تسلم ايدك
|
تسلم ياساحر ع الرد
وانا بحترم وجهة نظرك ومفيش اي وجهه للمعارضه
مشكور ع المرور العطر