![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
الضحيه هو الشخص اللي بيبقي عارف انه هيتعب وهيفشل ومع ذلك موافق انه يدخل فى تجربه وهو عارف أخرتها إيه
والله كلامك صح كلام جميل وكلام معقول مقدرش اقول حاجه عنه إهداء خاص ل....... لمين يا ترى؟؟ ههههههههههههه انا مش بتحشر بس عاوز اعرف من باب الفضول مش اكتر
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#2
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
عايز تعرف مين¿ شوف هتدفع كام
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تبغى, تقدر, إزاى, وتنسي؟؟ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طب أومال مات إزاى؟؟!! | karmen | اضحك من قلبك | 20 | 12-12-2009 11:21 PM |
| إزاي تقدر تبعد وتنسي؟؟ | ملاك الروح | سلة المحذوفات | 0 | 12-01-2009 11:14 AM |
| تبغى تكون اغنى رجل بالعالم ادخل هنا !!!!! | prince of alex | منتدى نور الإيمان | 2 | 03-12-2009 02:31 PM |
| متى تبعد عن من تحب؟؟؟ | hadeer | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 08-10-2008 11:30 PM |
| تشيلسي يقترب من روبينهو.. والإصابة تبعد دروجبا | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 08-04-2008 06:57 PM |