منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #5  
قديم 01-06-2010, 10:04 AM
الصورة الرمزية دبدوباية
دبدوباية دبدوباية غير متواجد حالياً
مشرفه منتدى الديكور
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: عالمى الخاص
المشاركات: 2,368
افتراضي

أولا أنا بهنيك على الموضوع الججميل قوى قوى دة يا أحمد
ودايما يارب من تميز لتميز
مواضيعك بجد جامدة جدا وف الجون
ثانيا بقى لو تسمحلى أناقش الموضوع الجميل بتاعك دة معاك
هكذا هي الصداقة شجرة صلبة تمر بجميع الفصول وتبقى صامدة طالما هناك من يرويها

مش دايما الصداقة بتكون شجرة صلبة تبقى صامدة
أحيانا كتير بيبقى صديقك هو أول انسان ايده بتتمد بالغدر والخيانة ليك
ويكون هو أول انسان يسببلك جرح عمره ما يتداوى أبدا


ورأيى المتواضع جدا بقى
ان الصداقة ممكن تتحول لحب وساعتها بيبقى أعمق حب وأصدق حب
لسبب بسيط
لأن الأصدقاء بيتعاملوا مع بعض على طبيعتهم جدا وبتلقائية
وكل واحد بيبقى عارف عيوب ومميزات التانى من غير تزويق ولا تزييف
أما بقى حكاية الصداقة اللى تتحول لحب دى
أنا شايفها المستحيل الأول
ازاى فى يوم من الأيام ممكن أتعامل مع حبيبى على انه صديقى وبس
ازاى أقدر أخلى مشاعرى اللى كانت ناحيته كلها مشاعر حب وتقدير واحترام تبقى مشاعر صداقة
دة هايبقى العذاب بعينه انه يبقى قدامى
وأنا مش قادرة أقوله انى بحبه
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا
أنا مش مع حكاية ان الحب يتحول لصداقة دى

ودة رأيى المتواضع جدا
وتقبل مرورى
وآسفة لو كنت طولت ف كلامى
__________________

قوانين منتدى الديكور





مركز رفع الصور الخاص بالماجيك







اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

سبحا الله عدد ما كان وما سيكون
وعدد الحركات والسكون
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الحب, الصداقه, يتحول, صداقه؟؟؟؟

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اللقاء الافتتاحي لأمم إفريقيا يتحول إلي مباراة اعتزال beckham صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 01-11-2010 05:15 PM
هل تصل الصداقه إلى هذه الدرجة؟؟ karmen المنتدى العام 16 12-13-2009 10:46 PM
معنى الصداقه الحقيقى karmen المنتدى العام 14 09-25-2009 11:37 AM
الصداقه فى هذا الزمن karmen المنتدى العام 5 06-01-2009 12:59 AM
الفرق بين الصداقه والحب THE KING عالم ادم 1 03-05-2008 02:26 AM


الساعة الآن 06:56 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir