![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
فعلا بجد انت عندك حق يابوسف بسي بسراحة ساعات الطرفين يايوسف بيكونو هما اللاتنين غلاطنين ولزما ييجوا علي نفسهم في كل حاجة بيعملوها وحسين انهم مش هيردو بعض
وفعلا موضوع جامد جدا يايوسف شكرا لك |
|
#12
|
|||
|
|||
|
كلام جميل جدا جدا جدا من كل الاعضاء اللي ردوا و كل واحد ليه وجهة نظره اللي مقتنع بيها و كلهم صح علي فكرة
بس انا عن نفسي عايز اسمع اراء تانيه اكتر يا جماعه و شكرا للجميع علي الافادة
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#13
|
||||
|
||||
|
شكرا لمشاركتك احمد fox man يلا ياجامعة تفاعلو لاني فعلا الموضوع مهم جدا
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#14
|
|||
|
|||
|
يجماعه الموضوع ده مهم جدا جدا
بس المشاكل بتكون مشتركه بين البنت والولد وانى البنت بتشوف انها صح والولد بيشوف نفس الشي انه صح بس الى بيحب ما بيكرهشي ولا بينسي ولكن ممكن العلاقه تتغير والحب يقل شويه شويه بس بيرجع تانى لو في حاجه سعدتهم تانى زى مكلمه موقف جميل مناسبه سعيده مقبله رقيقه لكن في حاجه ما ينفعشي الرجوع فيها وهيا الخيانه من اى طرففيهم اى كان الولد او البنت يعنى عاوز اعرفكم انى الحب عمره ما بيبعد ولا بيضيع بس ممكن ينجرح ويموت وبنتهى |
|
#15
|
|||
|
|||
|
الله الله الله الله بجد كلام جامد جدا يا دودو ايه يا ابني الحلاوة و الجمال ده
تسلم ايدك بجد يا دودو علي الكلمتين دول ياله يا جماعه عايزين تفاعل اكتر من كل اعضاء المنتدي
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#16
|
||||
|
||||
|
فعلا الله عليك يوسف موضوع مميزجدا ويستاهل المناقشه فيه
من رائيى ان مش دايما الانفصال من اى حدمن الطرفين لانه زى مقال برينس ممكن يكون من الاهل =((اولا=(( الحب لوحب صادق من الطرفين عمرماى طرف منهم ولاالولدولاالبنت هيقدروا الاستغناء عنه بمعنى ان كل منهم هيبذل اقصى مجهودلاسعادالاخرفيكون ليه الانفصال =((ثانيا =(( اقدر اقول ان الانفصال من الولد اذا كان هواصلا مش كان بيحب بمعنى انه كان بيتسلى بالحب ده وبردو من البنت لان مش كل الحب صادق وطاهر بالمعنى اللى دايمانتكلم عن الحب بيه لان فى ناس متخصصه كلام اصلا فالحياه وبيعرفوا ازاى يأثروا على اى حدطبعازى مابنشوف قدامنا كتير وفالاخريطلع اصلا انه مش هيتجوز البنت اللى ارتبط بيها وممكن ده يحصل كمان من بنت بس مش كلهم لان البنات عامتالمابيحبوابيحبوابجدوب يبقوا نفسهم يعملوا اى حاجه ترضى اللى بتحبهولاكن فى اللى يقدرمعنى الحب وفيه اللى بيستهترفيه وياخده على انه مجردلعب اوتسليه لحدماخلص جامعه وكدا يعنى وفى ناس بجدتستاهل الحب والتقدير ده وفى ناس اصلا مش بتقدر معنى الحب اطلاقا=(( وشكرا جدا عالموضوع %%-وتقبل منى مرورى%%-
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< التعديل الأخير تم بواسطة lost love ; 01-03-2010 الساعة 06:51 PM |
|
#17
|
|||
|
|||
|
كلام مظبوط (lost)
بجد تسلم ايدك علي الافادة و لسه يا مجاعه احنا عايزين كل الاعضاء تقول رائيها في الموضوع بجد و بعد كده نبدأ نتناقش فيه يعني كل عضو يدخل يقول رائيه و بعد كده نبدأ نتناقش في كل المشاركات
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#18
|
||||
|
||||
|
كلام جميل جدا من العضوة المميزة[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الحب لوحب صادق من الطرفين عمرماى طرف منهم ولاالولدولاالبنت هيقدروا الاستغناء عنه بمعنى ان كل منهم هيبذل اقصى مجهودلاسعادالاخرفيكون ليه الانفصال شكرا لمرورك اية الكلام الجامد دة يابن حتتي ياجامد وفعلا عندك حق لكن في حاجه ما ينفعشي الرجوع فيها وهيا الخيانه من اى طرففيهم اى كان الولد او البنت يعنى عاوز اعرفكم انى الحب عمره ما بيبعد ولا بيضيع بس ممكن ينجرح ويموت وبنتهى شكرا لمرورك احمد وشكرا لمروركم جميعا تفاعلو ياجماعة الموضوع مهم جدا جدا جدا اية ياadmin انت فين ردك انا مستني ردك يامعلم يالا ياجماعة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#19
|
||||
|
||||
|
يالا يا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ادخل وكمل ردك علشان فعلا الموضوع ده مهم جدا للناس كلها وانا عايز الردود تكون كاملة وواضحة لكي تنهار زروة الكلام الخاطئ ومش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بس لا انا عايز اشوف رد admin ......وsliver
يالا ياجماعة تفاعلو مع الموضوع لانة موضوع مهم جد وتقبلوا مني جزير الشكر ولاحترام
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#20
|
|||
|
|||
|
واضح يا يوسف ان الناس دي مش فاضيالنا و لا فاضيه للموضوع ده و لا حاسه باهميته تعالي نفتح باب المناقشة انا و انت في الموضوع ده و اكيد الباقي هيدخل و يرد و يشارك
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مننا, الحب, السبب.ظ, بيضيع, ومين |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إنييستا: حتى الآن لا أصدق أننا أصبحنا أبطال العالم | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-11-2010 04:38 PM |
| كالو: هذه فرصتنا لإثبات أننا الأفضل..والجزائر أسياد الهجوم المرتد | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-23-2010 06:54 PM |
| لو أننا..... (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-12-2009 11:56 PM |
| حلقه المفتش كرومبو ومين سرق المأذون | admin | اضحك من قلبك | 9 | 07-16-2009 10:12 AM |
| المفتش كورمبو ومين اللى سرق الشنطة الحمرا | Silver | اضحك من قلبك | 2 | 03-19-2009 12:30 PM |