![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
شوفو يا جمااعه احنا مينفعش نحدد الغلط في مين
لان الغلط في حكومة بلدناا ... سوء التنظيم ... ضيااع فرص العمل ....في البيت اللي بيربي .... في الشباب نفسهم في حجات كثيير قوي لكن الاكبر على الشباب مهما كانت حياتنا صعبه مهما كنا عايشين في الم وعذااب وفقر ده ميدينااش حق واحد في المليوون علشان ندمر حياتنا وصحتنا في حجاات مدمره بالمره كمان في ناس كتير قوي عايشين في فقر لكنهم عايشين عيشه صح انا باشكرك جدا فنديزل على موضوعك وطرحك متاابعه لبقية وجهات النظر تحياتي |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| حاسس |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ::محدش حاسس بيا:: | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-16-2009 09:15 AM |
| حاسس بــ( ايه) ؟ | THE BOSS | المنتدى العام | 6 | 09-14-2009 10:41 AM |
| حاسس ان كل الناس عليا | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 6 | 05-31-2009 01:47 AM |