![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
كل سنة و انتوا طيبين يا جماعه و عقبال السنة اللي جاية انشاء الله تكونوا في اتم صحة و عافيه يا رب امنيتي اتمني ان ربنا يكرمني السنه دي انا و اصحابي اعتذر ان اللي انا زعلته في حاجه غصب عني ميزعلشي وانا بعتذر له قدامكوا كلكم و اقولك كل سنة و انتى طيبة يا اميرة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| هابي |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هابي بسبس تو يوووووو | manolly | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 03-02-2010 06:57 AM |
| هابى بسبس عموووووووووورة | manolly | منتدى الترحيب والاهداءات | 7 | 01-09-2010 10:37 PM |
| هابي نيو يير | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 12-31-2009 12:17 PM |