![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
مالذي يحس به الرجل عندما يعتذر !! اعتقد انه لو راجل سوى فى اخلاقه مش هيحس باى حاجه غير انه بيعمل حاجه صح وهل يعتبر أن اعتذاره هو بمثابة الإهانه له !!!! لم يكن الاعتذار ابدا صوره من صور الاهانه بل انه نوع من السمو فى التعامل وهل يجب أن يعتذر بالكلام .. أم أن هناك أشياء اخرى تحل محل الكلمات ؟؟ الاعتذار يكون باى صوره لا تسبب اهانه اخرى او افساد ما انت مقدم على اصلاحه والاعتذار يكون بالكلام او الافعال ويمكن ان يكون فى صوره هديه او فسحه طبعا بدون مناسبه علشان يبقى تتفهم انها اعتذار
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اعتذار |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رسالة اعتذار .!! | yousef eldeep | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 02-10-2010 10:29 AM |
| شي خطير ينقص 17 كيلو من وزنك في شهر | lost love | عالم حواء | 9 | 01-22-2010 08:11 AM |
| اعتذار واجب منى لكل المنتدى | Silver | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 10-17-2009 05:56 PM |
| قصيدة اعتذار | admin | منتدى نور الإيمان | 3 | 05-23-2009 07:01 AM |
| اعتذار | tafa | منتدي الإدارة | 1 | 12-13-2008 10:37 PM |