![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
ايه يا بنات
انتوا مالكم ساكتين ليه مش دى العصابة اللى كنت بحلم بيها طول حياتى ههههههههههههههه عاوزاكم كدة تهزوا المنتدى واى حد يفكر يدخل في عصابتنا يندم عاللى هيجراله عاوزين نعلم التماسيح شغل العصابات الجامدة اوى يلا بقى ساعدونى انا من غيركم مش هنفع لواحدى والرهينة المركون وحمض ده ظبطوه بقى طلبات واسئلة براااااااااحتكم عالاخر وانا هحضرلك شوية حاجات كدة واجيبهالك يا تمساح علشان تنفذ اجهز
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |