![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
موضوعك جميل قوى وفكرته جديدة
ويسعدنى انى أمون أول حد يشارك فيه هاقول للى ف بالى دة انا قلبى معاك ليل ونهار أتاريى مش فارقة معاك ولا دارى بحنينى ليك أيام وسنين ليك وبفكر فيك ولا هاين عليك ترسينىولا بلاقيك
__________________
قوانين منتدى الديكور مركز رفع الصور الخاص بالماجيك ![]() ![]() اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين سبحا الله عدد ما كان وما سيكون وعدد الحركات والسكون |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بالك, تهديها, تكملة, حضورك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عاوز تقول ايه للى فى بالك ؟؟؟ | طائر الحب الحزين | اللعـــب | 7 | 08-01-2010 08:22 PM |
| غير حرف واطلع بكلمة ..... | manolly | اللعـــب | 17 | 03-30-2010 07:48 AM |
| سجل احساسك بكلمة....؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | yousef eldeep | سلة المحذوفات | 1 | 11-25-2009 06:32 AM |
| سجل حالتك النفسية بكلمة | manolly | سلة المحذوفات | 2 | 10-13-2009 04:24 AM |
| إلى من تهديها في المنتدى؟؟!!! | karmen | عالم ادم | 12 | 10-12-2009 07:35 PM |