![]() |
|
#13
|
|||
|
|||
|
والله العظيم أنا ما فاهمه حاجه يا ألاسكا
بس عاوزه أقولك ان منتجات شركة ألاسكا الكهربائيه هي أسوأ منتجات في السوق إنتوا مالاقيتوش غير الإسم ده عامة انت معرفتش نفسك ولا إدتنا عقاد نافع شكلك كده عاوز تاخد دور الرجل الغامض بسلامته أوكى ولا يهمك طالما مش عاوز تعرف نفسك احنا مش هنتطفل عليك هجيبلك الروابط حالا |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| .....عشان, الأوامر, تجري, تنفذ, حضرتك, إتفضل, إدخل, وبعدين |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إدخل قول اللي بعدك لونه إيه؟؟!! | karmen | اللعـــب | 129 | 08-25-2010 06:55 AM |
| لو ليك جواز سفر أو ملكش إدخل شوف باسبورك بإسمك هنا | karmen | الصـــور ومقاطع الفيديو | 5 | 10-01-2009 01:52 PM |
| إذا أردت معرفة سر بغبغ إدخل.............. | karmen | اضحك من قلبك | 15 | 09-06-2009 04:07 AM |
| بالك طويل واللا بتتعصب بسرعه؟؟ إدخل شوف !!!! | karmen | سلة المحذوفات | 1 | 08-18-2009 12:50 AM |
| أعرفي عريسك بدري بدري | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 16 | 08-03-2009 10:47 PM |