![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
الفكره فوق الرائعه أهنيكي على ذكاءك الحاد
بس ممكن نزود حاجه تانيه على الحوار ده احنا العضو ده لو مكنش معروف نحاول نعرفه ونعرفه للباقي علشان نبقى كلنا أسره مع بعضينا وأنا اول واحد هشارك معاكي التعديل الأخير تم بواسطة ALSKA ; 12-19-2009 الساعة 04:59 AM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| .....عشان, الأوامر, تجري, تنفذ, حضرتك, إتفضل, إدخل, وبعدين |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إدخل قول اللي بعدك لونه إيه؟؟!! | karmen | اللعـــب | 129 | 08-25-2010 06:55 AM |
| لو ليك جواز سفر أو ملكش إدخل شوف باسبورك بإسمك هنا | karmen | الصـــور ومقاطع الفيديو | 5 | 10-01-2009 01:52 PM |
| إذا أردت معرفة سر بغبغ إدخل.............. | karmen | اضحك من قلبك | 15 | 09-06-2009 04:07 AM |
| بالك طويل واللا بتتعصب بسرعه؟؟ إدخل شوف !!!! | karmen | سلة المحذوفات | 1 | 08-18-2009 12:50 AM |
| أعرفي عريسك بدري بدري | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 16 | 08-03-2009 10:47 PM |