![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
انا بقى لو فى جو زى ده
هقولها طبعا بصوت محدش يسمعه غيرها "بحبك يا أحلى حاجه حصلتلى فى حياتى" وبعدين هسألها سؤال السؤال:-انتى عارفه ايه أجمل حاجه فيكى؟؟ هى طبعا هتقول ايه الحاجه دى الجواب:-كل حاجه فيكى اظن مفيش رومانسيه اكتر ولا احلى ولا اجمل من كده ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الرومانسية, عليا, عليكوا, والشموع |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نغمة موبايل ميل عليا وقال | حسون سبعين | دنيا الجوال | 0 | 12-10-2009 11:24 PM |
| سؤال ملح عليا!! | THE BOSS | منتدي الإدارة | 8 | 09-15-2009 08:43 AM |
| قلبه رد عليا وقالى انى سايبك | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 06-09-2009 11:26 PM |
| حاسس ان كل الناس عليا | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 6 | 05-31-2009 01:47 AM |
| انا مش هتكلم اتفرج ورد عليا | mas9220 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 1 | 03-08-2008 02:06 AM |