![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
وانا قولت حاجه انتى عسل وعسل ابيض كمان بس انا وحيد واهلى مش هيسيبوكى
يعنى هتشوفى ايام الشتا بس شتا شتا فى القطب الجنوبي ان شاء الله |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| حضنك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|