![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
وياريت اللى عنده طرق تانيه وانا معرفهاش يقول علطول علشان يبقى عندك اكتر من اوبشن "يعنى اختيار" فى الطريقه اللى تنتحر بيها وعلشان تدخل الجنه لان انتوا عارفين ان كل واحد بيبقى مختلف عن التانى فى الذوق
وعلى رأى المثل"لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع"
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الجنه, النار, انتحار, تدخلك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حوار بين الماء و النار !! | احمدينيو | المنتدى العام | 4 | 05-09-2010 01:02 PM |
| رنة موبايل تدخلك عالم الامومة روعة | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 03-26-2010 01:33 PM |
| طرق للانتحار تدخلك الجنة وليس النار! | manolly | سلة المحذوفات | 1 | 03-09-2010 12:05 AM |
| انتحار هندي !!!!!!!! | radwan | اضحك من قلبك | 9 | 11-26-2009 12:15 AM |
| صفة اهل النار | radwan | منتدى نور الإيمان | 1 | 12-01-2008 04:41 AM |