![]() |
|
#21
|
||||
|
||||
|
يا جماعة انا عرفت ان عقار التايمفلو علاج انفلونزا الخنازير مصنوع من الينسون
فياريت تكتروا من شرب الينسون خصوصا قبل ما تخرجوا وبكدة نكون حصنا نفسنا من المرض وربنا يسترها ان شاء الله وقل لن يصيبنا الا ما كتبه الله لنا
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#22
|
|||
|
|||
|
اللهم رب الناس أذهب البأس واشفه شفاء لا يغادر سقما
آمين يا عمر تسلم عالمرور |
|
#23
|
|||
|
|||
|
آه يا مانوللى انتى لسه قايلالى المعلومه دى
بس للأسف انا مش بحب الينسون خالص بس ربنا يسهل واحاول اشربه تسلمي عالمعلومه |
|
#24
|
|||
|
|||
|
موضوع مهم جداااااااااااا وشكرا على المعرفه كارمن
|
|
#25
|
|||
|
|||
|
ميرسي ليك اوس عالمرور
تسلملى |
|
#26
|
|||
|
|||
|
فعلا ربنا يستر
لأ فيه وكمان انفلونزا الماعز والله احنا مظلومين فى الدنيا دى شكرا لافاده صاره
__________________
وعد العيون اصدق وعود الحب وعنيه قالولى كلام كتير م القلب ان عشت احلم بيه بقالى سنين من غير ما اشوفه انا كان فى قلبى حنين lost love
|
|
#27
|
|||
|
|||
|
ميرسي يا أحمد عالمرور
اه والله الواحد مش عارف يروح فين بعد كده ربنا يستر |
|
#28
|
|||
|
|||
|
موضوع فى غايه الاهميه ومفيد جدا لكل الناس بس للى ياخد بيه
شكرا على الاستفاده يا كارمن |
|
#29
|
|||
|
|||
|
ميرسي كتير واحد من الناس على مرورك الجميل
نورتني منور الماجيك كله أهلا بيك |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أنفلوانزا, موضوع, الدراسي(ربنا, الخنازير, العام, يستر), شامل, وبداية |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حاجه + حاجه = ربنا يستر | THE STAR | اللعـــب | 26 | 01-31-2010 11:03 AM |
| كابوس مروع(فيروس أنفلوانزا الخنازير مركب جينياً عن قصد وتعمد)واللقاح حملة تخطيطيه علينا | karmen | المنتدى العام | 5 | 10-05-2009 06:43 AM |
| كيف تتعلمي فن الإتيكيت!(موضوع شامل للبنات بس) | karmen | عالم حواء | 2 | 10-01-2009 12:59 PM |
| تأجيل الدراسه ليوم 3/10 وبعض الملحوظات عن وباء أنفلوانزا الخنازير(أي استفسار ) | karmen | المنتدى العام | 4 | 09-15-2009 08:07 AM |
| ربنا يستر علينا | radwan | اضحك من قلبك | 4 | 06-23-2009 10:59 PM |