![]() |
|
#2481
|
|||
|
|||
|
كبرت فى دماغك طب سيبى مكان لمزاكره
ولا احسن دماغك تكبر ومتعرفيش تلبسى هدومك واحد كبر دماغه معرفش يلبس التى شيرت ههههههههههههههههههههههههه جامده وربنا جامده صححححححح ههههههههههههههههههه |
|
#2482
|
|||
|
|||
|
يلا يا جولدن اختار واحدة وهى هتوافق
يلا بقى |
|
#2483
|
|||
|
|||
|
خلاص زى ما انتى قولتى يا بوس انا اخترت
واحده بجد مش هزار |
|
#2484
|
|||
|
|||
|
انا عملت القرعه والله وعارفين طلع ايه
* طلع فى ايدى ورقه |
|
#2485
|
|||
|
|||
|
والله العظيم لا متقلشى
كنت فاكرة طلع فى ايدك قلم هههههههههههههههه يلا يا هيما بقى |
|
#2486
|
|||
|
|||
|
بجد والله العظيم يا بوسبوس انتى الى طلعتى فى الورقه
سبحان الله |
|
#2487
|
|||
|
|||
|
والله العظيم
يا سبحان الله وراك وراك ههههههههههههههه |
|
#2488
|
|||
|
|||
|
يا اهو ضل بسبوسه ولا ضل بسكوته
هههههههههههههههههههههه لوست صحبتك موجوده اهه ها تتكلمى فى ايه بسرعه |
|
#2489
|
|||
|
|||
|
بسرعة لية انت طالع المطار
ههههههههههههههه وانا مش عارفة لوست هنا ولا لا واية بقى حكاية البسكوتة انا عايزة اعرافها ممكن |
|
#2490
|
|||
|
|||
|
بقول لاميره مره كلمه مش فاكرها والله هى ايه
فقالتلى لا انا زى البسكوته بس لو مش بتحبيه نغيره خالص |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ستار الماجيك | manolly | اللعـــب | 3 | 04-09-2010 02:04 AM |
| غرف نوم لأطفال الماجيك وبس | دبدوباية | ديكورات | 8 | 03-27-2010 07:33 AM |
| الماجيك | shimaazen | منتدى العاب التورنت | 1 | 01-31-2010 10:02 AM |
| سجن الماجيك | GHOST | اللعـــب | 55 | 04-30-2009 10:11 AM |
| صور لفريق ال dx على الماجيك | Captain_H | الرياضه الاخرى | 3 | 11-30-2008 11:07 AM |