![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
كلام جميل اوى يا بلابل وانا عن نفسى استفدت منه كتيييير بجد ميرسى انت عرفتنى او فتحت عنيا على حجات مكنتش عايزه اشوفها او بتجاهلها ميرسى تانى ليك
|
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ˚ஐ˚◦{ ♥ إذا كسـرتك الأيـام يومـاً ♥}◦˚ஐ˚ | ahmed.dodo | سلة المحذوفات | 1 | 01-26-2010 12:14 PM |