![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
حكاية رقم 3 يا ستى بسيطه وتختصر كالاتى
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** ********* ********** *********** ************ ************* اصلا كان فيه واحده ماشى وكانت واحده لواحده زى ما تقولى كده رقم واحد (1) وبعدين بقوا اتنين مع بعض خلاف الواحد فقلنا احنا نسهل ونطلع قانون يبسط العمليه ووصلنا ان 1+2 = 3 بس دى بسيطه ما تستصعبيهاش والسؤال المحرج مش عاااااااااااااااااااااااا ااارف |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |