![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
انا سعيد بمشاركتك اقتباس:
المهم انها حلوه انا سعيد بمشاركتك اقتباس:
اظن عيب اوى لما تقولى على الولاد انهم همج لانك ليكى اب واقارب ولاد او اخوات دى حاجه تضحك بس يعنى انا جهازى بيموت وكل الكلام ده صح عموما الولاد دايما كسلانين مفيش صبر اد كده عندهم فتاقى الكمبيوتر دايما بايظ وادامه شاى وسجاير ع طول ولدوانلود مش بيخلص ابدا ابدا مش عارف بنجيب المساحه دى منين ؟ سعيد بمشاركتك بردوا
__________________
الحنين ...تذكر لمشاعر انتحرت في زحمة الحياة..
همسه ...اسر ... ضحى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| البوب, الفرق, الولد, وكمبيوتر, كمبيوتر |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تفتكروا الولد ازاى يصطاد البنت ف المنتدى؟؟؟ | manolly | اضحك من قلبك | 10 | 04-18-2010 10:49 PM |
| الفرق بين موبايل الولد وموبايل البنت | بلابل | المنتدى العام | 13 | 07-19-2009 05:18 PM |
| الفرق بين الولد الفافى والولد البيئة | radwan | عالم ادم | 21 | 07-15-2009 02:21 AM |
| الفرق بين حب الرجل وحب البنت | THE KING | عالم ادم | 14 | 05-05-2009 10:36 PM |
| الولد بدون البنت....كيف يكون؟؟؟؟؟؟ | manolly | اضحك من قلبك | 10 | 04-15-2009 03:37 AM |