منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-11-2009, 09:54 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

نخش على اجهزة التماسيح

من النظرة الاولى للجهاز ووضعه من بعيد تحس انك داخل على حاجة شبة التوكتوك الى عامل حادثة ومطلعينه من ترعة
تلاقى الكيس مفتح من كل ناحية وفيها خروم غريبة ولو بصيت جواها تلاقى فيها حجات ومواد غريبة غالبا ممكن تكون مشتعلة وملهاش اى علاقة بالجهاز
وتلاقى الهارد متعلق زى الدبيحه من السلك بتاعه ومتعرفش لية
وتلاقى كمية وصلات عجيبة داخلة وخارجة من الجهاز ومش بعيد تلاقى متوصل معاهم خرطوم مية
وتلاقى باب السى دى مفتوح من غير اى داعى بالرغم من انك تحاول تقفلة هتلاقيه بيتفتح تانى لوحدو
الشاشة ممكن متلاقيش قعدتها اصلا
وممكن متلاقيش غطاء الشاشة الخلفى برضو كنوع من انواع التهوية


ههههههههههههههههههههه
طول عمري يا gollom أقول عالولاد همج
وانت جيت أكدت ده
تسلملي
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 12-11-2009, 10:39 AM
gollom gollom غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 18
افتراضي

اقتباس:
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
موضوع بجد جميل ودمه خفيف جدا
أنا مقدرتش أبطل ضحك وانا قاعدة أقراه
وانا والله يا قعدت اضحك بصوت عالى اول ما قريتها اصلى انا كمان كده
انا سعيد بمشاركتك


اقتباس:
ولما يجى يطفى الجهاز لو فاتح ايه ميقفلهمش واحده واحده لا شد الكابل على طول من غير تفاهم اكنه بيعزب كاف
ههههههههههه
ماشى
ماشى ايه بقى هتضربنى ولا ايه
المهم انها حلوه انا سعيد بمشاركتك


اقتباس:
ههههههههههههههههههههه
طول عمري يا gollom أقول عالولاد همج
وانت جيت أكدت ده
تسلملي

اظن عيب اوى لما تقولى على الولاد انهم همج لانك ليكى اب واقارب ولاد او اخوات
دى حاجه تضحك بس يعنى انا جهازى بيموت وكل الكلام ده صح
عموما الولاد دايما كسلانين مفيش صبر اد كده عندهم فتاقى الكمبيوتر دايما بايظ وادامه شاى وسجاير ع طول
ولدوانلود مش بيخلص ابدا ابدا مش عارف بنجيب المساحه دى منين ؟
سعيد بمشاركتك بردوا



__________________
الحنين ...تذكر لمشاعر انتحرت في زحمة الحياة..

همسه ...اسر ... ضحى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
البوب, الفرق, الولد, وكمبيوتر, كمبيوتر

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تفتكروا الولد ازاى يصطاد البنت ف المنتدى؟؟؟ manolly اضحك من قلبك 10 04-18-2010 10:49 PM
الفرق بين موبايل الولد وموبايل البنت بلابل المنتدى العام 13 07-19-2009 05:18 PM
الفرق بين الولد الفافى والولد البيئة radwan عالم ادم 21 07-15-2009 02:21 AM
الفرق بين حب الرجل وحب البنت THE KING عالم ادم 14 05-05-2009 10:36 PM
الولد بدون البنت....كيف يكون؟؟؟؟؟؟ manolly اضحك من قلبك 10 04-15-2009 03:37 AM


الساعة الآن 01:36 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir