![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
بسم الله الله اكبر"هههههههههههههههههههه� � على اساس انك هتدبح بقى
)"بس لو هتدبح اهونلك يا جولدن من اللى هيجرالك هنا نياهاهاها:>:>:-t:-t:-t:-t:-t الضحية الاولى من عصابة التماسيح "جولدن مان" عاملنا فيها تمساح ومتشطر اوى طيب استعد بقى يا جميل :ar!:ar!:ar!:ar!:ar!:ar! اول تصرف هتصرفه معاك هيكون اسئلة كدة خفيف خفيف 1/اسمك الرباعى ؟وتاريخ ميلادك؟دراستك؟ 2/احكيلنا بقى يا عم جولدن على "رقم 3 ![]() ![]() ![]() ![]() "فاكرها ولا افكرك "؟ ههههههههههههههههههه3/حبيت كام مرة حب حقيقي؟ 4/مرتبط ولا لا؟"ولو مش مرتبط تحب ترتبط؟ هههههههههههههههه هنا في بنات كتير مستعدين للارتباط )=))5/اكتر سؤال يحرجك ايه هو ؟"لازم تقول سؤال" 6/اكتر ........ بتحبه: لون مغنى مغنية اكلة فيلم مشروب اغنية 7/ايه اكتر هدية جاتلك وعجبتك؟ومن مين؟ 8/موقف محرج حصلك؟ 9/شخص مستحيل تنساه مهما حصل؟ 10/اكتر مبلغ مسكته في ايدك وكان بتاعك كاااااااااااااام؟ دول كدة بس تصبيرة لحد ما باقى العصابة ييجوا يظبطوك يلا يا مان عاوزة اجاباتك وباقى افراد عصابتنا يستلموه بقى
__________________
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |