![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
ايه يابنات
انتوا مستنيينى ليه مانا قلتلكم ان اى بنت تختار عادى احنا عصابة واحدة وكلنا واحد اسرة مع بعضينا ههههههههههههههههههههههههه ههههه طيب ايه رايكم نختار جولدن اللى عاملنا فيها تمساح ده لو تمام كدة ووافقتوا ابداوا معاه على بال ما اجيلكوا انا وافضاله بقى ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه واعملوا ما بدالكم
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |