![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
انا بقى عمرى ما اتخيل موبايلى من غير رصيد
من يوم ما اشتريت موبايل عمرى ما سمعت الرساله الرخمه بتاع "عفوا لقد نفذ رصيدكم" يعنى متوقعش انى ممكن ابقى فى الموقف ده خاااااااااااااالص
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للتشجيع, للبنات, للشباب, مجرد, الدخول, سؤال, ويسمح |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل سوف أستطيع تسجيل الدخول مره أخرى؟؟ | karmen | المنتدى العام | 10 | 07-30-2010 09:47 PM |
| سؤال للشباب فقط | karmen | عالم ادم | 17 | 08-18-2009 12:40 AM |
| محرج للبنات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتمنى الصراحة | كونان | عالم حواء | 9 | 05-31-2009 01:16 AM |
| اسأل الى بعدك سؤال محرج .؟ | sha3lan | عالم ادم | 76 | 05-03-2009 02:26 AM |
| سؤال محرج جدا جدا للبنات | البرنس الوحدانى | عالم حواء | 13 | 04-29-2009 09:40 AM |