منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتدى الإدارة والشكـاوي ۝ > منتدي الإدارة

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-07-2009, 08:30 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

بص يا أحمد
أكيد سيلفر عمل كده من باب انه مهتم بكل شئ في المنتدى
بس معلش أنا ليه رجاء عند الإداره
admin&silver
ياريت تسيبوا كل مشرف ومراقب يقوم بدوره في القسم اللي تبعه
لأنكم كده مش سايبينلنا حاجه نعملها
يعني مثلا موضوع زي اللي برنس بيتكلم فيه
ممكن تسيبوه فتره قصيره ولو المشرف أو المراقب على القسم معملش اللازم وقام بالواجب
إبقوا إتصرفوا انتوا
إحنا كده بنريحكم مش أكتر
يعني ياريت تعتمدوا علينا شويه وترتاحوا انتوا شويه وتسيبوا كل واحد يقوم بدوره
تحياتي ليكم
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
استفسار, رامي, نداء

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نداء عــــاجل البرنس الوحدانى منتدي الإدارة 4 12-10-2009 04:39 AM
استفسار حول التبادلات الاعلانية مع منتديات غياهب الموت camoresti منتدي الشكاوى والاقتراحات 1 06-15-2009 06:55 AM
نداء من قلبى للجميع prince of alex منتدى نور الإيمان 2 06-03-2009 07:59 PM
عايز استفسار ...!!!!؟!!!! sha3lan المنتدى العام 2 08-18-2008 08:07 AM
طلباتكم أوامر (طلب . مشكلة . استفسار .مساعد ) banoota عالم حواء 9 03-26-2008 03:25 AM


الساعة الآن 09:59 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir