![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
بص يا أحمد
أكيد سيلفر عمل كده من باب انه مهتم بكل شئ في المنتدى بس معلش أنا ليه رجاء عند الإداره admin&silver ياريت تسيبوا كل مشرف ومراقب يقوم بدوره في القسم اللي تبعه لأنكم كده مش سايبينلنا حاجه نعملها يعني مثلا موضوع زي اللي برنس بيتكلم فيه ممكن تسيبوه فتره قصيره ولو المشرف أو المراقب على القسم معملش اللازم وقام بالواجب إبقوا إتصرفوا انتوا إحنا كده بنريحكم مش أكتر يعني ياريت تعتمدوا علينا شويه وترتاحوا انتوا شويه وتسيبوا كل واحد يقوم بدوره تحياتي ليكم |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| استفسار, رامي, نداء |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نداء عــــاجل | البرنس الوحدانى | منتدي الإدارة | 4 | 12-10-2009 04:39 AM |
| استفسار حول التبادلات الاعلانية مع منتديات غياهب الموت | camoresti | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 1 | 06-15-2009 06:55 AM |
| نداء من قلبى للجميع | prince of alex | منتدى نور الإيمان | 2 | 06-03-2009 07:59 PM |
| عايز استفسار ...!!!!؟!!!! | sha3lan | المنتدى العام | 2 | 08-18-2008 08:07 AM |
| طلباتكم أوامر (طلب . مشكلة . استفسار .مساعد ) | banoota | عالم حواء | 9 | 03-26-2008 03:25 AM |