منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #16  
قديم 10-18-2009, 10:28 PM
الصورة الرمزية prince of alex
prince of alex prince of alex غير متواجد حالياً
مشرف منتدي المواضيع الاسلاميه
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 2,286
إرسال رسالة عبر MSN إلى prince of alex إرسال رسالة عبر Yahoo إلى prince of alex
افتراضي

اوكي انا عجاوب ----------------------------------------------------------------------/ ماهو نوع جوالك ؟
6210/


ما اخر صورة تم التقاطها ؟
مش فاكر ( ويتم طرحها طبعا وليس وصفها)
3/ كم رقم مخزنـ عندك ؟
حوالي 404/
ما اخر رسالهـ تم تلقيها ؟
بلوتوث

5/ ماهي الرسـالهـ رقم 5 ولاحظ ((5)) بالتحديد ؟

برنامج تسجيل المكالمات من البلوتوث بردو

6/ من ضمن الاسماء في جوالك هل يوجد اسم غريب او مضحك لاحد اصدقائك,, اذكره لـنا ؟

اه اسم عمي اصلهـ طبيب بيطري اسمهـ حودة كتكوت

/ ماهي أعلى فاتوره قد تجاوزتها ,,او كمـ هو حدك الائتماني ؟

مش فاكر8

/ ماهو اسمك بالبلوتوثـ ؟

حمادة بس مزخرفهــ ا9

/ ماهو الثيم الحالي لجوالكـ ؟

ثيم عادي لسهـ بفكر اغيرهـ10

/ ماأكثر ماتستخدمهـ بالجوال مثلا: المنبه , الحاسبه , البلوتوث , التسجيل ؟

الفايل مانجر11

/ آخر بلوتوث استقبلتـه ماهو ؟

ما قولتلك من شوية12

/ كم عدد الرسائل بالصندوق الوارد ,, وكم عددها بالصادر ؟

على طووول بمسح13

/ رسالة لن تقوم بمسحها أبداً ولماذا

لسة مجتش14/

ماهو الأسم رقم ((23)) المخزن عندك ؟

مش عارف15

/ ما آخر رسالهـ قمت بأرسآلها ؟

لما كنت بمصر كنت بعيد على صحابي بالرسايل
__________________

على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى
ومن قبلهم المنتدى
واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة






التعديل الأخير تم بواسطة prince of alex ; 10-18-2009 الساعة 10:33 PM
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
موبايلك, قلنا, كتكوت


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دلع موبايلك باحلى النغمات حملها الان ابو هان دنيا الجوال 0 03-22-2010 04:18 AM
ده رقم موبايلك من غير ما اكون عارفه vindiesel سلة المحذوفات 1 01-02-2010 01:45 AM
ارسل اى رساله لاى موبايل كانها من موبايلك al3ashk دنيا الجوال 4 09-30-2009 01:23 AM
قلنا حرفك ايه وشوف احساس حبيبك بيك karmen عالم ادم 3 09-18-2009 01:35 PM
شويه اسماء للبلوتوث ودلع موبايلك Elmjeck دنيا الجوال 3 05-25-2009 02:08 AM


الساعة الآن 08:02 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir