![]() |
|
#6
|
||||
|
||||
|
ميرسي كارمن وتافا لمروركم
وانا اتفق معاكم فعلا بس احب اقول احنا مش جيل فاشل بس يمكن احنا جيل كسول شوية وده بيتهيألى بسبب التقدم اللى بقينا فيه عن زمان يعنى بقى عندنا حاجات كتير تلهينا عن العمل والتفكير وده مش معناه فشلنا بالعكس احنا لو استغلينا الامكانيات اللى عندنا دى صح اعتقد اننا هنبدع وهنبقى احسن جيل
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| فاشل؟؟؟؟ |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تسعه نصائح لتصبح فاشل | روزى محمد | اضحك من قلبك | 0 | 08-05-2010 03:25 AM |
| بتغيظك يا فاشل؟ .. طب يا فاشل يا فاشل .. يا فااااااااااااااااااااااااااشل !!! | manolly | المنتدى العام | 8 | 03-07-2010 07:51 AM |
| يا فاشل يا فاشل | ahmed.dodo | اضحك من قلبك | 2 | 02-26-2010 11:00 PM |
| »●● هل نحن فعلا جيل فاشل ؟؟●●« | prince of alex | عالم ادم | 6 | 10-05-2009 04:05 AM |