![]() |
|
#21
|
|||
|
|||
|
زيــــــــزو
اقتباس:
و الله انا معاكـ ان لو فى متابعه و زيارات بإستمرار .. اكيد الحال هيتعدل
بس خد بالكـ ان الحال هيتعدل بس عشان اى زياره مفاجئه .. يعنى بيأمنوا نفسهمـ يعنى مش عشان هما اصلاّ عايزين يبقوا كويسين لا سمح الله مش عارف الناس دى ليه مبتفكرش ان الحكايه بسيطه جداّ ربنا يهدى منورنى يا سيـــلفو |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لازمـ, انتوا |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لشباب الماجيك وبس مجموعة دبل لعيونكم انتوا وبس | دبدوباية | عالم ادم | 7 | 04-01-2017 02:08 AM |
| أسهل وألذ سندويتش من صنع ايدكوا انتوا | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 6 | 02-27-2010 10:25 AM |
| انتوا حمييييييييييييير | vindiesel | المنتدى العام | 20 | 01-05-2010 01:15 AM |