![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
هاي عليكو يا ماجيكاويه ايه اخباركو عاملين ايه هاه الدراسه بكره استعديتو ولا نو هاه جبتو الكشاكيل والاقلام هاه جاهزين لطحن الكتب ولا هتقضوها طناش قولولي استعديتو ازاي وهل كنتو عاوزين الدراسه تبتدي ولا لاء هاه هتنامو بدري ولا لاء يلا انا مستنيه ردودكو عملتوا ايه عشان الدراسه ولا عادي ومش فارقه يلا باااااااااااااااااااااي
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d :d:d |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الدراسه, بكره, هيبتدوا, والمذاكره, والدح |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عدى عليـنا بكره يا سيّد ... @ | follow me | المنتدى العام | 6 | 04-02-2010 05:22 AM |
| تأجيل الدراسه ليوم 3/10 وبعض الملحوظات عن وباء أنفلوانزا الخنازير(أي استفسار ) | karmen | المنتدى العام | 4 | 09-15-2009 08:07 AM |
| بكره ممكن يكون متأخر قوي | Silver | عالم ادم | 11 | 06-09-2009 11:50 AM |