منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > منتدى الترحيب والاهداءات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 09-19-2009, 01:27 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
Sahm ياللا ندردش طول أيام العيد

السلام عليكم يا كل الماجيكاويه




كل سنه وكل منتدى الماجيك طيب وبألف صحه وسلامه




أنا قلت يا جماعه أعمل الموضوع ده


عشان نرغي فيه النهارده(وقفة عيد الفطر المبارك)



ونرغي فيه طول أيام العيد وبعد العيد بشويه




خلينا نحكي مع بعض هنا عن كل شئ حصل معانا في العيد



أو أي شئ احنا ناويين نعمله في العيد






يعني تحكيلنا عن يومك في العيد بالتفصيل




وندردش مع بعض عن العيد



العيد زمان والعيد دلوقتي




خروجاتك في الاعياد زمان ودلوقتي








واللى عاوز حد عن حاجه في العيد ييجي يسألهالوا هنا










هنا هنتناقش عن كل شئ يخص العيد











هثبت الموضوع خلال فترة العيد



ياللا
كل عيد وإنتوا بخير
عيد فطر سعيد علينا جميعا
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
أداء, العيد, ياللا, ندردش


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مواليد التمانينات وتاكسي السهره(ياللا إفتكر معايا) karmen المنتدى العام 5 01-25-2010 08:25 PM
هتلاقو هنا رسائل sms جديده ومتنوعه ياللا بسرعة al3ashk دنيا الجوال 3 09-27-2009 05:16 AM
تكبيرات العيد admin دنيا الجوال 2 09-18-2009 04:22 AM
كركتير على العيد قمرسبتمبر اضحك من قلبك 2 05-02-2009 09:27 AM
سنن العيد وآدابه Silver منتدى نور الإيمان 4 12-08-2008 10:31 PM


الساعة الآن 01:32 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir