منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > منتدى الترحيب والاهداءات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #11  
قديم 08-25-2009, 06:48 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

ماهو انت يا بلابل لو حطيت قطط وكلاب معايا
الكلاب هتجري ورا القطط ويسيبوني
ونشتغل بأه فى شغل توم وجيري
ههههههههههههههههههههههههه ههههه

انصحك متحطش قطط وكلاب
حط اسدين و 16 غزاله
ع فكره يا بلابل لو فضلت تلح عالسؤال ال 10 ده
ممكن مجاوبش عليه يعنى

انت سيبها للتساهيل
هحاول اجاوب
ولو مقدرتش يبقى ده نصيبك بأه اعملك ايه
ويا كارمن افتكري انى اديتلك براءه مع انك المفروض كنتي تاخدي اعدام فى الصومال علشان تموتي حرانه

يلا اهو كله دلوقتي مش بيفكر الا ينتفم من عمرو المسكين الغلبان الضايع حقه فى المنتدى ده
وانا من موقعي هذا اناشد الأمم المتحده
بأنه لن تنعم امريكا ومصر وبلابل وكارمن وحلفائهم
بيوم واحد
وانا فى الزنزانه بيفطروني ياعيني عدس وميه وعيش بالمسامير
وانا هفتان ياعيني

وهما بياكلوا محشي و مكرونه وفراخ بانيه وبشربوا قمر الدين وبيبسي وكوكاكولا وميرندا برتقال وميرندا تفاح وميرندا تفاح اخضر وميرندا اناناس وميرندا كركديه
حتى النوع الجديد مش عاتقينه

مش دي تهم توديهم فى داهيه
ده غير الفراخ واللحمه اللى مرضتش ازكرها علشان متزيدش عليهم التهم


واسف ع الإطاله

رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رمضان على كرسى الاعتراف!!!! lost love سلة المحذوفات 1 08-02-2010 07:33 AM
كرسى الاعتراف بشكل جديد ايلول منتدى الترحيب والاهداءات 24 03-13-2010 09:37 AM
لعبة كرسي الاعتراف nightingale_212 اللعـــب 23 05-01-2009 10:16 AM
هاك كرسي الاعتراف admin هاكات 14 04-17-2009 04:27 AM
كرسى الاعتراف sha3lan سلة المحذوفات 1 04-06-2008 06:46 PM


الساعة الآن 08:42 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir