![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههه
انا داخل ع مرحلة (( لم ينجح أحد )) فاهمانى طبعاً هههههههه يلا بأه ربنا يستر علينا شكرا يا ساره عالموضوع الجامد ده وبعدين كان فين الموضوع ده قبل ما النتايج تطلع فالحه بس تنزليه فى الصيف حسبي الله ونعم الوكيل فيكي وبعدين انا عندى نصيحه تانيه النتيجه يا معلمين بتظهر عالنت الأول انت بأه يا معلم تقطع سلك النت ع اساس ان فار أكله وتستنى تانى يوم بأه يلا اهى حجج فارغه حاجات الواحد بيتصبر بيها ههههههههههههههههههههه |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معلم؟؟؟, البيت, ازاى, عالنتيجه, هتقول |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| البيت الأبيض من الداخل | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 08-02-2010 07:28 AM |
| ديكور لممرات البيت | دبدوباية | ديكورات | 9 | 04-09-2010 01:22 PM |
| لو صرخت بصوت عالي هتقول ايه؟؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 1 | 02-18-2010 11:05 PM |
| هتقول للى فى البيت عالنتيجه ازاى يا معلم | نسرين | سلة المحذوفات | 2 | 08-11-2009 11:59 AM |
| البحث على التورنت | admin | منتدى العاب التورنت | 3 | 06-29-2009 09:14 PM |